måndag 19 januari 2009

Träning för Fredrik Gustavsson. Första dagen.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå! Bara BM som skriver lite :) Gick ju fint. Synd att jag inte hade tid att filma 140 sprången. Har vi tur så blev det filmat av någon annan. :) Det är så gott att se hur bra det går för er. Fredrik gillade jag skarpt. Mycket bra markarbete...Kram BM :)

Anonym sa...

Jättefin film! Aggie you tube

Anonym sa...

Kanonfilm! Hellgrens :)

Anonym sa...

Fin häst och blogg du har. Va han bra att träna för? Camilla

Anonym sa...

hej Camilla!Fredrik är en mkt bra tränare och nogrann.Han "trycker" mkt på markarbetet innan man börjar hoppa och det passar mej väldigt bra,då jag själv vill att allt ska funka till 100%(kanske inte ser så ut men ska tillägga att "sudden" är ganska svår att rida med MKT temprament)!Jag rekommenderar Fredrik om man vill få ut maximalt av träningen!Mvh Jessica

Anonym sa...

Tack för svaret. Jag har koll på din blogg. Kul att se hur det går för er. Camilla