onsdag 28 november 2012

Uppdatering!

Ja jag vet...jag har blivit urusel på att uppdatera läget men,men....jag tror att jag tappade "suget" mkt med förlusten av Sudden.Saknar han grymt mkt fortfarande men jag har en ny underbar häst och saknaden gör inte lika ont längre fast ändå vill inte skrivandet infinna sej!Men som sagt nu har fina Enzo fått en liten vintervila för att kunna smälta allt han har lärt sej sen i maj.Sista hoppträningen öste berömmet över oss då han har gjort rejäla framsteg inom både hopp och markarbete-fanns inget negativt att säga om oss....roligt att höra och få sån cred:)))I dressyren har han även där gjort enorma framsteg,jag själv har "backat" tillbaka på den träningen och tycker att det får mamma sköta(själv står jag på backen och lyssnar för att sen ta med mej i mina egna pass)!Tilda kämpar på med sin Ronja och nu har hon äntligen börjat att hitta formen på Ronja och kan faktiskt få henne stundtals på tygeln och jobba med bakdelen;))Planen för nästa år att komma ut på tävlingar i både dressyr och hoppning samt ha så roligt vi kan på vägen:)

Inga kommentarer: