söndag 14 april 2013

1 år av saknad...

Idag och ganska precis just nu fick jag beskedet från kirurgen på Skara att Sudden inte gick att rädda,kommer aldrig att glömma det och jag kommer heller aldrig att glömma denna speciella häst som satt ett stort avtryck i mitt hjärta:( Idag har varenda minut varit i mina tankar,vad jag gjorde då och hur hela förloppet var den dagen.....ja datumet är ju inte idag men det är söndagen som som jag har som "minnesdag"....Ikväll tänder jag ett ljus för min älskade vän och minns våra fina stunder vi haft under alla våra dagar, månader och år vi fick tillsammans.Vila i frid älskade Magic Moment






3 kommentarer:

Unknown sa...

Ja han har lämnat ett stort tomrum efter sej fina Sudden ♥ men han har det bra där han är nu med sin kompis Lego ♥ han skulle nog inte vilja att du gick här på jorden och sörjde han ,utan att han har en plats i ditt hjärta,och att du funnit en till häst som du också älskar fast på ett annat sätt det hade han velat kram ♥

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Nä det hade han nog inte velat,men jag kan inte låta bli att sakna han lite extra mkt just idag.

Irene sa...

Förstår hur du känner dig. Man saknar dem så, dessa hästar som man älskat så, som inte längre finns här.