tisdag 18 augusti 2009

hoppat idag som omväxling


Nu har vi slipat på formen i dressyren i flera dgr känns det som så idag hoppa vi istället och det var riktigt roligt(tycker jag ju iofs jämt).Formen i dressyren börjar komma tillbaka riktigt bra så nu hoppas jag att Peter märker ngn skillnad på han sen sist,jag tycker att jag har fått en starkare sits sen sist så att han inte kan dra mej ur sadeln lika lätt,men så fort jag slappar till "nyper han moroten" kan man säga!Hoppade en studs-serie idag för det är enklast i våran lilla paddock....Sudden tyckte att det var roligt med lite variation,samt att det e ju bra om jag har hoppat ngt innan hoppträningen som börjar v.36!Har hör och häpna...faktiskt fotat och filmat också så det ska jag försöka få med:))Kram på er!!

3 kommentarer:

Irene sa...

Kul att det funkar bra i dressyren! Roligt att se film, så duktig han är..

BM sa...

Herreguud!! De tar sig. Film och allting...:)))

KUL!
Kram...

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Har kommit på att om jag tar korta filmsnuttar så slipper jag vänta i evigheter!Så jag ska be mamma filma korta filmsnuttar på Peter träningen så jag kan lägga ut:))Ja denna hoppningen han gjorde igår var väl inte hans bästa men han gör det jag vill i alla fall!!