tisdag 22 december 2009

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!!!!!!


Händer inte så mkt på ridfronten för tillfället,han får vila tills jag får tid att lägga om skorna med snösulor.Har kollat upp ngt som heter Polar-pad men då va man tvungen att ha broddhål framtill på skon så då kan jag lika gärna ta av skorna och slå på dom igen med snösulor;)Idag har jag inhandlat 2 julklappar till lilla gubben,tyckte att han va kall häromdagen när jag tog in han och sur som ättika va han vilket brukar betyda att han e lite kall och öm i skinnet som han blir då!Så jag köpte 2 nya termotäcken med 300g fyllning hade väl helst velat haft 400g men det fanns inga såna här i stan och när jag ska köpa ngt så vill jag ha det samma dag helst....Kollade upp Horseware-täckena hos generalagenten,men där va det leveranstid på ca 2 veckor så det får bli en annan gång när jag sparat ihop till det jag helst vill ha där för ca 3000:- :))!Ha det gott i vinterkylan och snön!Kram Jessica