lördag 5 december 2009

Vart och tävlat idag med en 3:e plats i KM:et!!!

Idag har vi vart och tävlat på hemmaklubben där det va KM,hoppade 2 st 110cm med bra resultat med tanke på litet ridhus(för oss)och bara startat 2ggr innan.Första klassen fick vi 2 nerslag i grunden,va väl inte jättenöjd med ritten som sådan då han va lite ofokuserad på uppgiften att bara hoppa över hindren och inte bara "springa" runt och lattja.För övrigt så va han nog den enda att ta 2 galoppsprång i kombinationen,haha:)Framridningen va mest rodeo och det va ganska nära att jag fick se närmare på vattenpölarna!Andra klassen(KM:et)gick han superfint i,men tyvärr ett nerslag som låg helt på mej att det blev så.....höll inte galoppen tillräckligt rund vi en förhållning; ((Men vi kom på en 3:e plats och det va jag lite snopen över då jag va sääääker på att 2 av mina vänner skulle nolla! ;))Så 1:an och 2:an va helt otippade och även jag då...!!Nu ska jag bara ta det lugnt och ta en varm och go´glögg!!!Kram på er

7 kommentarer:

Irene sa...

Kanonbra! Så duktiga ni är!!!

Jennie sa...

Grattis! Ser ju jättebra ut, duktiga ni :)

Anonym sa...

Grattis grattis!! Vad roligt!!
kram Anette

Cissi sa...

Grattis, bra jobbat!

Anna sa...

Tjusigt! Grattis!

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Tack!!

Unknown sa...

Ni va jätteduktiga båda två =)) kram