tisdag 7 juni 2011

Ett litet bakslag,men jag resre mej snart igen...

En stolt storasyster med Fanny vid deras 1.a möte!
Ja jag får väl erkänna att jag har väldigt svårt för att ta det lugnt och vänta tills jag får klartecken...Red ut på en klättertur i söndags med mamma och att stå i fältsists i uppförsbackarna och gå i en "knölig" skog med rötter och mkt upp och ner så rörde det väl om sej lite för mkt i magen på mej....Ska tillägga att dagen innan var jag uppe på studsmattan en sväng dessutom vilket kanske heller inte va helt klokt,haha;)Ja i vilket fall som helst så får jag erkänna att det e bäst att ta det lugnt i ngr veckor framöver och gå på efterkontroll innan jag sitter på hästryggen igen!Ridturen va i alla fall underbar så det va den allt värd,dock trampade Sudden på ngn vass sten och blev rejält halt i ngr minuter men som tur var så gick det över och ngn hovböld verkar inte ha dykt upp hitills som tur är!Igår fick han vila pga den fruktansvärda värmen och att det var så kvalmigt med åska och regn på em och idag ska Jane rida han så jag hoppas att han är lika snäll för henne idag med tränsningen som sist;)

5 kommentarer:

Unknown sa...

Ja det är allt bäst att vänta tills allt har hamnat på plats det tar ju några veckor pch sedan är det ju bara att rida på,kram

VildeKaja sa...

Åmen uff .. ta det lugnt.. du hinner :)

Irene sa...

Det är nog bäst att du tar det lite lugnt... Söt bild!

Jennie sa...

Du är ju lite tokig du... Rida kan jag förstå, men studsmatta????? Helgalet ;)

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Rastlös e väl kanske rätta ordet på mej:)Måste ju röra på mej varje dag och helst med det jag brukar göra,får ju abstinens annars!Men jag tar det lugnt ett litet tag till....