lördag 11 juni 2011

Säger som Anna sa...

Har också upptäckt att det inte går att kommentera på vissa bloggar,då man måste logga in sej igen och när man har gjort det så hamnar man i ett ekorrhjul och inget mer händer med kommentaren...Verkar som om det främst är problem där man inte behöver skriva in ett ord för att kunna kommentera.Underligt och irriterande är det i alla fall!Så om ngn tycker att jag kommenterar dåligt så beror det mest på det nu för tiden,får försöka ordna upp det på ngt sätt!Sudden har blivit riden av Jane och mamma och har skött sej bra med både tränsning och ridning.Själv har jag ju kollat upp med "proffsen" ang. om vad det kan vara som hände vid senaste ridturen och enligt dom(telefonkontakt)så är det ingen fara och det är t.om bra att rida för det stärker upp bäckenbottenmuskulaturen(!)så visst kan jag rida och jag får göra det jag tycker känns bra och OK,men det som inte känns bra är heller inte bra att göra!!Men jag ska ta det lugnt ett litet tag till för säkerhets skull!Ska tömköra han i em har jag tänkt så jag kommer åt han i arbetet lite mer och ev över lite bommar också som extra stärkning!Mimmis eksem verkar ha stannat av sen vi började med att smörja in henne med babyolja med aloe vera i,så det känns mkt skönt att ha fått det att stanna av.

5 kommentarer:

VildeKaja sa...

Hmm.. kan det vara så på min blogg också? Jag började allvarligt fundera på om någon var där inne överhuvudtaget längre. :) Jag ändrade nyss, vore 'kjempefint' om någon kunde testa. :-)))

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Ska testa och se om min kommentar vill bli sparad!

Jennie sa...

Det var väl bra att det inte verkade vara ngn fara med att rida. Förstår att du vill vara lite försiktig trots allt, sedan är det ju bara att köra på!!!

Anna sa...

Testar bara om det funkar :-)

VildeKaja sa...

Det verkade inte gå något vidare :-/ Fattar inte vad som hänt med blogger.