fredag 17 juni 2011

Verkar ha löst kommentar-problemet

Har kommit på att efter lite trixande och knixande att om man kommenterar som anonym så verkar det gå bra,dock inte på "låsta" bloggar då...där har jag inte kommit på ngt sätt än!Lite underligt är det ju dock att man kan kommentera anonymt och inte med sitt konto ur säkerhetsperspektiv....borde ju vara mer logiskt tvärtom tycker jag ju!Nåväl,Sudden fick arbeta med att bli tömkörd i söndags,lite seg och loj till en början så jag fick verkligen va på han hela tiden till en början,haha;)Lite svår att reglera i tempot den 1:a halvtimmen men sen då jag fick gett han en liten snärt med pisken i rumpan så kom han igång och jobbade riktigt fint!Han va lite rolig för när jag tyckte att han skulle skritta av sej så skritta han ca 10 steg och så började han trava igång så fint igen och så höll han på(!),så då tyckte jag att jaja,då kör vi väl vidare en stund till...höll på i 1 timme och då var han så fin i slutet!Måndag riden av Jane,hade skött sej fint hela tiden,tisdag riden av sambon,vila onsdag och Jane red han igår!Idag tänkte jag tömköra han om inte Lars kommer hem för sent från jobbet,för han får ju ta hand om Fanny:)Tilda har tagit sommarlov och har åkt till sin farmor längre ut på kusten i hennes villavagn,gott för henne att få vara nr 1 i ngr dagar...det behöver hon!

2 kommentarer:

Irene sa...

Nyttigt med tömkörning!

Anna sa...

Det verkar funka om man loggar in utan att ha rutan "fortsätt vara inloggad" ikryssad. Då kan man kommentera med sin profil :-)