söndag 27 november 2011

5 filmer laddade ända tills.....

....klåfinger-majan Fanny fick tag i modemet(eller va det nu heter?)och drog ur det.....1 film var helt klar och ligger i inlägget nedanför och det är från förra Pernillaträningen!Då gick han ju så väldigt fint,igår tränade vi igen och då hade det gått 3v sen sist vilket märktes också!!"Attityd-Sudden-vill inte" arbetade jag med igår och ni hör ju själva hur jag hade passet;))Pernilla frågade som vanligt innan jag började hur han har vart och jag sa att jag tror att vi har kommit in i en liten "lat" fas nu....eller så kaaaanske jag har börjat att vänja mej vid hans framåtbjudning och därav tycker att det känns lite "segt"...ja men så kan det nog vara fick jag till svar,haha;)Men sen såg hon ju att jomen visst hade vi blivit lite slappa igen....och Sudden som nu då har börjat vänja sej vid detta sköna livet igen ville ju inte riktigt släppa till utan en diskussion först!!Tog inte hö.skänkeln utan han gick emot den nästan hela passet tycker jag men sen i slutet var han fick och jobbade med hela kroppen och i uppförsbacke;))Veckan som gått har vart lite "lull-lull" vilket också säkert spelade in!Idag blev det vilodag,tanken var att hoppa KM:et men tiden ville inte räcka till samt att här har det vart full storm med varningar dessutom så att rida fram han ute i en paddock kändes INTE alls lockande!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha, Fanny vet redan hur hon skall göra =)) .. som vanligt får jag gå in hemifrån och kika på filmerna. Väldigt frustrerande att jobbet har spärrat Youtube.

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Jo hon vet allt,är mkt intresserad av datorn och dess knappar;))Du får skälla på chefen och säga att du måste ju ha möjlighet till att se på Youtube;))