lördag 23 juli 2011

Wiiiiiihooo....äntligen!!!!

Äntligen har jag fått hoppat efter alla dessa månader!!Så underbart härligt(lycklig)!!!Ja styrkan i mina ben och magmuskler va väl så där men va katten?!Äsch det va ju så roligt att bara få skutta över ngr språng mellan 50-80 cm.Paddocken underlag var väl kanske inte det bästa,var som vallar där inne efter allt regnande i helgen och sladdning,men det var ju så att man kunde rida där ändå.Tog ett ganska så kort pass då vi var ute på en rejäl klätterrunda igår på ca 45 min så jag hade lite träningsvärk i magmusklerna och Sudden hade säkert lite han med;)Nu blir det ju tyvärr ingen ridning på 1,5 vecka då jag ska iväg på semester till Finland,men ska nog kunna hitta ngt ställe där man kan få hyra en häst att rida på;)Ha det gott alla

Inga kommentarer: