onsdag 14 december 2011

Har bloggtorka....


Sudden är bra i sitt ben igen och jag har nu ridit "Raketen" i ngr dagar.Pigg som bara den e han och sur har han vart under sin vila ska ni veta.....Men nu ska han väl ändå bli gladare?:)Köpte ett täcke i februari år från Horseware som jag har vart så himla nöjd med ända tills jag upptäckte idag att innerfodret(vadden)som ska vara uppe på korset har åkt ner på var sin sida....mkt märkligt så det får bli en reklamtion på det illa kvickt för det e nästan det ända jag tycker om att använda i dessa tider....Ska tillägga att det är inte mkt använt och ej heller trasigt så  jag undrar hur det har gått till?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm..konstigt.Kan man få se bild på hur det ser ut? Jag har massor av HW-täcken, men har lite blandade känslor inför dom. oftast går innertäckena sönder hur fort som helst (hästern har inte lyckats med det på något annat märke) Även utetäckena har jag lappat och lagat flera gånger om. Funderar på om jag inte har blivit lite märkesblind och bör se mig om efter andra märken. (Speciellt nu när vi 'blir med' 2 hästar till snart)

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Javisst e det konstigt?!Reklamation är inga problem enligt dom jag köpte det av,utan jag ska ta kort och maila dom.....problemet är bara det att det syns ju knappt..men dom nöjer sej med det också tydligen..Ska lägga upp bilder så du får se när jag förhoppningsvis får med mej kameran imorrn;)Är nog också lite märkesblind isåfall,men överlag tycker jag att dom har funkat väldigt bra och har vart nöjd!