söndag 8 juli 2012

Äntligen semester;))

Lilla Ronja innan dressyrpass;)
 det var inte så här han skulle stå,utan mer i den lilla uppförsbacken som är alldeles innan;)Typ frambenen skulle vara där bakbenen är!
Nu har jag äntligen semester och inte för att jag egentligen "behöver" det,men dagis har stängt och jag vill inte att barnen ska behöva va på dagis hela sommaren och dessutom på ett "öppet" dagis där dom inte känner ngn!Ja Enzo blev vaccinerad och vet. kollad i onsdags det fanns inget på tänder eller övriga kroppen,alltså bara att "tuta och köra";))Vi ville bara göra en koll nu när han har vart igång ett tag ifall det skulle finnas ngt....inte för att vi misstänkt ngt men ändå!Han har vart lite "ovillig" på ridbanan,har mitt upp i alla ridning bara stannat och blivit som "Ferdinand under korkeken" och inte gått att förflytta vare sej framåt,bakåt eller åt sidan;))Så denna veckan har vart bara uteritt på schemat alt. vila!Blir så även denna veckan fast mest vila då jag kommer att åka till Falsterbo och vidare till Köpenhamn;)Kommer troligtvis att hoppa en Pay & Jump på söndag i nästa vecka(går på klubbens enormt stora gräsbana),Tilda kommer också ev. att vara med på Ronja!

Inga kommentarer: