fredag 18 september 2009

Formsvacka

Har hamnat i en formsvacka,egentligen så har jag väl ingen anledning men jag har inte haft den där "wow-upplevelsen" på ett tag nu....Sudden sköter sej allt och gör det han ska men ändå...Tränade hoppning i ons och mamma filmade och efter den synen så tycker jag att vi e så omaka man kan bli,han e STOR och jag ser ut som en variant av Hugo Simon,liten och rultig....vilken syn och inte tyckte jag att det gick så där vansinnigt bra heller fast det kan ju inte Sudden rå för att matte fick vrål-ont i magen direkt när jag började rida så jag förhörde mej om att en som heter Anni kunde ta över om det blev fööör illa med det mag-onda:)Får se om jag lägger upp ngn film,för dessutom så ser han ju högdräktig ut trots vinterhage och knappt ngt ätbart....Men Tildas ögonsten Ella har ääääntligen kommit tillbaka och Tilda är överlycklig givetvis,så till den grad att varken mamma el mormor "klarar att ta hand om Ella och hon mååååste ju bli riden och få mockat osv...."så motion får vi i alla fall mormor och jag som får trampa alla möjliga och omöjliga vägar på ca 1tim,gör ju gott på vårat "hull" och kondition!!Hej så länge

3 kommentarer:

Unknown sa...

Du ska se att formen kommer tillbaka,alla kan vi tröttna ibland.Det e ju tur att man kan gå av sej med Tilda o Ella,kram ma

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Vet att jag brukar ju tycka att det går upp och ner och sen så är allt bra,men som sagt det e tur att vi har Tilda och Ella som motionerar oss så bra;))

Anna sa...

Man tappar lätt lite självförtroende när det känns som man inte får fram det där sista lilla. Man höjer kraven själv och ser inte framstegen man gjort. Du ska se att formen snart kommer tillbaka!