tisdag 1 september 2009

Mamma har ridit på Sudden idag!


Idag bad jag mamma att rida Sudden för jag vill inte överanstränga mej inför morgondagen och inför lördagen(förskyld och ont öra),lade fram det lite fint så hon skulle nappa på förslaget!!Lyckades med det och fick henne att rida dressyr i paddocken,hon tyckte nog att han va lite lat och stor att rida.....Ja,han gör ju inget gratis som bekant,men jösses va trött hon blev:))Tar nog ett tag innan jag får upp henne på han igen:)))Filmade dom och tog kort,men dessvärre på hennes mobil så vi får väl hoppas att hon lägger ut ngt på sin blogg!Tyckte att hon trots allt gjorde det bra och dessutom så slapp han att vila.Ska ju hoppträna för Fidde imorrn och till helgen blir det till att tävla i Ale-Jennylund och debutera 120cm...tjoohoo va har jag gett mej in på???Känner mej faktiskt lite nervös...men jag vet han klarar det bara jag inte velar för mkt!Dom andra dagarna har mest blivit konditions rundor med mkt och låååånga galopper.Hej så länge

3 kommentarer:

Irene sa...

Lycka till!

Unknown sa...

Ja inte va han lätt att sitta på precis den tröge,men det visste jag ju innan,men jag tyckte nog att det gich hyfsat,tog lite tid att äterhämta mej (ca 2 tim)och i morgon kan jag väl inte röra mej,av träningsvärk.Kul va de i alla fall,men nästa gång rider jag nog hellre ut på en tur.Kram ma

BM sa...

Det är allt tur att mamma finns. Som ställer upp..Kan tänka mig att mor blev trött...:)) Lilltösa drillar du fint nu ser jag...Gullig bild..:))