tisdag 28 september 2010

110 cm lagklassen

5 kommentarer:

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Tack!!

Inger sa...

Vad duktiga ni är! 110 cm är högt, fast jag blir ju skraj så snart hindren passerar 60cm.

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Tack Inger!!Kan väl erkänna att när jag går banan så kan jag tycka att hindrena ser mäktiga ut till viss del då jag själv bara är ca 160 cm....men så fort jag kommer in på banan så ser dom genast mkt mindre ut;))

VildeKaja sa...

Jag blir höjdrädd bara jag ser er.. :-/ Skulle verkligen behöva lite hoppryttar-spirit själv. Älskar Evanescence-låten som ackompanjerar filmen.. duktigt ridet!!

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Tack V-K!!Ja visst e den låten bra!Bara att börja hoppa,haha;)Hade vi stått i samma stall hade jag tagit med dej på mina bomövningar med mamma och sambon;)