fredag 6 maj 2011

Är närmare målet,men det känns som en evighet tills dess...

Börjar bli riktigt otålig nu.....vill så väldigt gärna börja rida NU!!!Det är ju närmare nu än för ett tag sen,men ändå känns det som om tiden står stilla......Finns väl inget bättre än att kunna rida på våren innan alla insekter börjar vakna och stör?!Träningar och tävlingar är i full gång och jag trånar och längtar!För att försöka att skynda på processen lite så blev det ett Ikea-besök igår och givetvis svängde bilen av mot Tre hästar också(hästaffär),inte för att jag egentligen behövde ngt och tyvärr hittade jag inget till vare sej mej eller Sudden heller;( Jo en puts-svamp för 8 :-....Tilda fick en ny ryktbox i rosa och mamma som var med hittade både det ena och det andra tyckte jag....hon hittade ett sprillans nytt insektstäcke till Mimmi i rosa och lila(Tilda tyckte det va såååå fint)för endast 195:- så det blev ju åtminstone 1 lyckat köp som verkligen behövdes!Men ngn bebis ville inte komma ut trots att jag inte var i stillhet på hela dagen.....Bluff det där med att man ska planera in ett Ikeabesök som "alla" säger för att få igång det,haha;)Imorrn ska jag hjälpa till på hemmatävlingarna och stå i cafeterian så då får jag längta ännu mer efter att hoppa;)

4 kommentarer:

Irene sa...

Jag brukar också tar en tur till tre hästar, inte dumt alls.

VildeKaja sa...

så,så.. ta't lugnt nu. Tids nog händer allt på en gång och du finner dig själv att längta tillbaka till tiden då allt var lugnt och skönt. :) Hela, HÄRLIGA sommaren ligger framför dig.. vi har inte ens kommit igång.

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Så kan det säkert bli V-K;)Men just nu e jag ju så ridsugen så det e helt knäppt!

Inger sa...

Försår dig otålighet, underbart att rida på våren då det är så "lagomt" varmt.