tisdag 31 maj 2011

Inte mkt tid över till datorn den sista tiden..

Har vart urusel på att kommentera och uppdatera den sista tiden....tiden bara rinner i väg känns det som fastän jag egentligen har hur mkt tid som helst kan man tycka;)Red Sudden även på torsdagen i förra veckan,gick ganska bra då med men herregud som jag ser ut....eller kanske snarare vi båda!!Valrossar på framfart kan man säga,med stora magar båda 2!Mamma både filmade lite och tog kort men dom ser ju inte helt OK ut i mina ögon men man får sej ett gott skratt i alla fall,haha;)Fredag och lördag fick han vila pga uruselt väder och ömma sittben på mej,söndag tömkörde jag han och det gick riktigt bra svarade fint på dom flesta kommandona trots att vi inte har tömkört på evigheter!Igår måndag blev han riden av Jane,hade gått bra!Själv longerade jag lilla Mimmi och lät henne även få trava och galoppera över bommar dessutom,sen blev det till ett litet hinder som hon fick skuttat över.Idag vet jag inte hur det blir med ridningen då det tydligen ska bli ett jäkla oväder här med klass 1 varning med åska och regn.....gillar jag INTE!!Dessutom så är jag gräsänka ikväll på det så vi får väl se hur det ska gå:))

2 kommentarer:

Irene sa...

Inte konstigt att du har fullt upp, en baby tar massor av tid o kraft + massor av glädje förstås!

Unknown sa...

Ja lite läskigt att vara själv med barna i huset,men du har ju Ina som sällskap och någon att hålla i om åskan går ;)) Sudden var hur fin som helst att rida i dag rena drömmen,kram