tisdag 17 maj 2011

Det blev en liten tjej;)

Ja nu har vi då äntligen fått vår dotter som tittade ut och såg dagens ljus i torsdags den 12 maj!Så nu har nedräkningen börjat på allvar tills den stora dagen då jag ska rida igen;)Fanny har redan fått bekanta sej med stallmiljön i 2 dagar nu och ja,hon sover som en prinsessa i hästarnas hem;)Igår så fick jag ryktat igenom Sudden och gosat med han på nästan det gamla vanliga lite mer smidiga sättet,bara att kratsa hovarna och borsta benen var ju en "piece of cake" helt plötsligt och så prata jag med han så där som antagligen bara vi hästfolk kan göra med våra älskade hästar!Ridmässigt har jag inte en aning om hur eller om han har ridits....men jag kan säga att han är fet som en tunna sen han kom ut i den stora beteshagen....jaja då har vi ju ungefär samma start att börja på han och jag=trimma magen,haha;)

9 kommentarer:

Unknown sa...

Haha ja ni har ju en del att träna bort båda två,vi får väl hoppas att han inte har lagt sej till med för mycket olater,men det fixar du,Ja den lilla Fanny finner sej väl tillrätta i stallmiljön hoppas att hon fortsätter så ;) kram

Anna sa...

Grattis till lillflickan
Anna

Irene sa...

Jättegrattis till dig o den lilla Fanny!

Cissi sa...

Stort grattis till lilla tjejen!

Jennie sa...

Ett stort grattis igen!!!

VildeKaja sa...

Åhmen JÄTTEGRATTIS!!!! :-)))) En ny liten ryttarinna. *s*

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Tack för gratulationerna!

Anna sa...

Underbart! Stort grattis! Det behövs lite babytjejer, när vi var på BB var 8 av 10 pojkar...

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Va nog lite så även nu med....dom flesta bäbis-sängarna hade blåa namnlappar;))