tisdag 15 maj 2012

Va go han e;))

Han e så go vår nya häst så man blir alldeles varm i hjärtat!En riktig liten kelgris är han och älskar när man grejar med han,han vill gärna gosa och mysa:)Han blev vaccinerad igår så han har fått vila igår och idag men imorrn ska jag nog ta en liten kort tur på han om vädret tillåter(ridhuset är upptaget)!Idag så fick jag friserat han lite och borstade av han ordentligt,sen efter det ville Tilda rida i ridhuset så det fick hon göra och idag frågade hon om hon fick lov att galopper och givetvis fick hon det!Det gick såååå bra och jag tror att både jag och Tilda är lika stolta och malliga över detta;))Det var ju 1:a gg som hon gjorde detta HELT själv och att det var meningen att det skulle vara galopp så ni kan ju tänka er hur stolta vi båda var!Filmbevis kommer att komma!

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja det så jättebra ut på filmen,snart ska hon väl börja hoppa oxå,ojoj tror jag blundar då ;))))Ja han är så mysig lilleman ;)