tisdag 24 februari 2009

Så kan det gå...

Igår red vi en liten tur för med allt slask som har blivit går det ju knappt att rida,snacka om "styltor"!!!Va ju dum som inte skodde med snösulor,men å andra sidan har vi ju oftast inte många snödagar och sen så är risken sååå stor att han trampar av sej skorna med dom på så nu får jag stå mitt kast!Idag var jag i valet å kvalet,kände att huvudvärken lika gärna kunde byta bana till migrän fast jag behövde ju inte grunna så länge för idag har Sudden och Kasper "roat" sej med att jaga ut Tequila ur hagen 2ggr så hon sprängde tråden till deras hage samt en annan hage givetvis inte på samma ställen!Eftersom mamma var hemma och var barnvakt fick jag ju ta hand om en mkt spak och trött Tequila och tvätta hasen som var full med blod,men tur i oturen så var det bara som ett "brännsår" fast ingen hud el hår borta(aldrig sett ett sånt "sår")och en svettig päls så det verkar ändå som det gick "bra".Nu blir det återigen delad hage,verkar lugnast så för alla!Imorgon blir det hoppträning för Anneli Ingvarsson hoppas på roliga övningar!Kram på er/Jessica

2 kommentarer:

Välkommen till Janne. sa...

Hej, hur går de me d dressyren? Tränar du för Mimmi? Janne

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Hej Janne!Ja,jag tränar för Mimmi och det går väl sådär...Är aldrig riktigt nöjd efter framför allt inte efter Peters träning!Jag försöker att jobba efter hans tips då han sa att han inte hade NÅGON form alls och jag tycker att det funkar bra efter hans "recept",men Mimmi tycker att han ska gå i en helt annan form och jobba med helt andra saker.Menar inte att hon är dålig,men det känns som vi står stilla...Jessica