lördag 21 februari 2009

Som alltid har jag funderingar....

Så va det ju dax igen med mina "järn-spöken",såg en annons i Ridsport att Kristian von Krusenstierna bl.a sökte ny häst...jaja inte att Sudden kanske skulle passa just han ,men en "riktig" dressyr-ryttare!?Han ska ju tydligen ha bra gångarter,fast varför ska då jag stoppa honom om han kan bli ngt??Ska väl kanske tillägga att jag har fått en dvd med RIKTIGT fina hopphästar från Irland som är till salu...Fast samtidigt hur skulle jag klara mej utan min "lilla prins" som ju faktiskt gör ALLT jag ber om,fastän jag gör fel emellanåt!?Näe,det stannar nog bara vid funderingar,fast det hade ju vart kul och se hur långt han skulle kunna gå med en proffs-ryttare!Vet ju inte vart han står i domares ögon då jag avstod 3-års test pga växt-period och 4-års championatet(gångarter) vi var anmälda till stoppades av ormbett som tog lång tid att läka,så jag litar på mina vänner och dressyr/hopp-tränare att han har bra gångarter!!Har svårt att uttala mej själv då jag aldrig har sett honom bli riden av ngn annan som kan få fram han på rätt sätt..... Nä nu ska jag sussa tror jag!

Inga kommentarer: