lördag 17 oktober 2009

Här har det inte hänt nå´t på över 1 vecka


Sudden vaccinerades förra onsdagen och fick sina tänder genomgångna på fredagen,blev pga av vaccineringen inte riden då,sen dess har han bara fått gå i hagen förutom en skritttur här i veckan av kattis.Allt detta pga av att jag har haft skyhög feber från förra torsdagen fram till natten till fredagen,alltså rätt många dgr.Har mest vart sängliggande och på vårdcentralen för att kolla upp både Tilda och mej då vi har råkat ut för en MKT besvärlig hosta dessutom..Förhoppningsvis kan jag ta en lugn tur imorrn,beror lite på hur jag kan andas när jag har rört på mej(astma).Min teori är faktiskt svininfluensan,men läkarna tror på virusinf....jaja,skitsamma bara jag/vi blir friska.Suddens tänder fick raspas ner lite då han hade ngr rejäla hakar,så helst skulle jag kolla han varje halvår,jag hann i alla fall känna på han en av mina bättre dagar och en förändring hade skett!!Så nu ska det väl inte finnas ngt som stoppar oss inför tävlingen som e på hemmaplan söndag den 24/10?!Har inte så mkt mer att berätta så,hej hopp så länge=))

6 kommentarer:

BM sa...

Stackars er. Jobbigt att vara sjuk. Tar dom inte prover och kan se om de e svininfluensan? Krya på er...Kram.

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Prover kostar pengar....dom gick på att bara för att Lars inte vart/blivit sjuk så kan det inte va svininf.,men å andra sidan så har han flytt ner i källaren pga oss..:)

Irene sa...

Hoppas ni blir bättre, lycka till på tävlingen!

Unknown sa...

Ja men nu kanske jag kan hjälpa dej med ridningen framöver .kram ma

BM sa...

Så kan dom väl inte göra. Hur ska dom då få reda på hur många som har fått den? Hoppas ni får må bra nu då..Kram.

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Idag mår jag skapligt bra,andningen hänger bättre med så nu e jag förhoppningsvis på bättringsvägen.Du ska allt få bekänna färg mamma,bara affären gått i lås så du inte slappar till dej!!Du kommer att få behöva träna stora gångarter nu...Kram