torsdag 19 november 2009

Som vanligt igen

Igår va jag hästledig vilket va vääääldigt skönt i regnrusket,va istället på "utvecklings-samtal" på dagis!Mamma va snäll och tog hand om hästarna och löslongerade Sudden,hon tyckte att han va ngt lat men han hade väl brallat till emellanåt och verkade ialla fall nöjd:)Idag började jag att klättrea men det va sååå tråkigt så jag "sket" faktiskt i min plan idag och red vidare på en halvlång tur.Testade att backa tillbaka ett snäpp och inte en enda tendens att strula till det idag på han!!Så så får det bli ett tag framöver istället att jag får finna mej i att huvet tittar upp ibland för där emellan så går han ändock fint på tygeln och gör det han ska!!=))Men i paddocken kommer jag att fortsätta att ställa det kravet och hitills så har han tagit det där utan större protester.Ha det bra i regnrusket=)

Inga kommentarer: