torsdag 21 januari 2010

Helgkurs för Helena Feuk-Lundahl imorrn och lördag

Har anmält mej till en "komma igång" helgkurs i hoppning nu denna helgen,ska bli kul och intressant att prova ngn ny tränare!Har vart och sett på hennes träning som va i somras,men aldrig vart med själv som sagt.Tyvärr så ska ju Fredrik Gustavsson flytta till Tyskland(tror jag det va)så jag vet inte riktigt än vilken tränare jag kommer att få träna för nu under våren....antingen Sven Ingvarsson(1:a valet)el så blir det till att börja för Anneli Ingvarsson.Senaste nytt på ridfronten e att vi har konditionstränat en del både på ängen med djup snö och på "grus-vägarna" så att han får gå på ett mindre belastande underlag än vad snön kan ge,e vääääldigt rädd för att överanstränga han i den djupa snön då det sliter ngt väldigt på bakknäna!!Han har skött sej bra,men dock ngt åt det hetare hållet när han har blivit varm.....brevlådor som har dykt upp efter vägkanterna har ju kunnat attackera så dom har han ju flytt undan ifrån,haha;))Har dessutom fått väldigt mkt beröm för han för att han e "så grann och vacker" och gud vet allt som folk har sagt...så han kanske e ganska fin ändå trots att jag inte alltid ser det själv:))Mer rapport om helgens bravader kommer inom kort!!Ha det gott

3 kommentarer:

Irene sa...

Alltid kul o inspirerande att va på kurs. Du får rapportera!

Jennie sa...

Ha ha.. Attackerande brevlådor får man allt akta sig för! :)

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Ska rapportera och hoppas att min medhjälpare vill filma en liten "snutt" ikväll...annars så får mamma filma imorrn istället;)