lördag 2 januari 2010

Snö i mängder







Nu tycker jag att det kan räcka med snö,stackars Ella kan ju knappt ta sej fram för att snön e så djup:)Visst e det fint men det e knappt så att det går att ta sej fram på vägarna med bilen så jag har fått ta en semesterdag idag pga av blankis under snön samt att plogbilen vart dålig på sitt jobb!Har i alla fall fått skott färdigt Sudden med snösulor och tanken e att jag ska kunna ta mej till stallet idag och börja skritta igång han,benet e fortfarande lite svullet men har blivit lite mer utspritt över hela det berörda området fortfarande inte halt vad jag kan se och ej heller ngn temp!Målet för i år är att vi ska debutera 120cm i hoppningen under våren och även starta ngn dressyrklass i LB-nivån,bör vi väl klara av tror jag:))God fortsättning!!

2 kommentarer:

Jennie sa...

Ja, det är inte lätt för de små... Henk har fått skotta i hagen åt Solo. Hon gillar inte alls denna snö, håller sig hellre i boxen! Och dit tar hon sig på egen hand, den lilla rymmar´n.. :)

Anonym sa...

Ja det är inte lätt att vara en liten ponny i all denna snön,DEt är nog god tid att sätta igång Sudden nu så att ni kan träna för tävling i år.Lycka till,och God fortsättning.Kram ma