lördag 2 april 2011

Pernilla träningen idag






Ååååhhh vilken fin häst jag har!!!Bara såg och njöt över va snygg han var när han reds;)))Anette var supernöjd med passet vilket jag mkt väl förstår!Eftersom ridhuset var upptaget av hoppträningar idag så var träningen förlagd till en paddock i grannstallet som tydligen ska ha ett superunderlag(har själv inte provat där än)ska vara ngt med gummi i underlaget om jag har uppfattat det rätt.Fick filmat lite grann i slutet och lyckats att ta ngr kort på Sudden och även på mamma när hon red också.Ja jag vet inte mer va jag ska säga om passet för det var som sagt kanonbra och det tyckte även Pernilla!Här har ni ngr bilder att titta på tills jag har laddat upp filmerna;)

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja det var ju synd att jag inte kunde kolla på Sudden i dag,men jag vet ju att han brukar vara kanon när allt stämmer,och vacker är han med;)Och så fick du ju in några fina bilder på Sagohästen me,som skötte sej så bra i dag kram ma