torsdag 31 mars 2011

Pernilla träning fredag och lördag

Idag blev han uteriden av Jane,har gått bra!Så jag var bara i stallet för att ta hand om lilla Ella och tanken var att Tilda skulle ridit en sväng,men hon tänkte då minsann inte rida i regnet....ja efter en stund kunde jag ju hålla med henne iofs!Anette ska rida för Pernilla imorrn på morgonen tror inte att jag hinner att se den träningen,men på lördag ska hon ju också rida så planen är att kolla och filma då!fast det är ju under förutsättning att jag kan sticka iväg hemifrån vid den tiden då JAG har sett till att det sista av renoveringen ska göras just då och fixat med hjälp....jaja jag får väl isåfall skylla på att jag "måste" ha en paus just då för att jag e gravid och att dom kommer att klara det bättre utan min hjälp(!).....

2 kommentarer:

Jennie sa...

Ha ha, ja man måste vara smart o planera noga ;-)

Magic Moment Chess-Strauss sa...

haha,ja du vet ju hur det är Jennie;)