torsdag 18 mars 2010

Snurriga jag i ett nötskal,haha

Tur va väl att jag skulle kolla tiderna för imorrn,för jag upptäckte ju att träningen e ju inte förrän NÄSTA fredag;)!Alltså den 26 och inte imorrn den 19...ja ibland så kan jag då röra till det rejält,haha!Tur att jag inte struntade i att kolla mailen för då hade jag stått där imorrn med lång näsa...:)Ja och tur va väl det för idag va jag så förbaskat trött efter jobbet så jag orkade bara inte rida idag,så jag putsade av sadeln och tränsen och ridstövlarna vilket var i stort behov av rengöring.....vart alldeles för slarvig det sista med att göra det!Men nu e det gjort och nu skiner det som nytt igen;)

5 kommentarer:

Irene sa...

Så har jag gjort en gång. Åkte till träning en dag för tidigt! Väldigt snopet. Hade ordnat barnvakt, hyrt transport osv...

Viran sa...

Vilken tur att du hann se det innan du åkte :)

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Ja tur va väl det;))Dessutom med tanke på att Tilda har fått feber under natten,så behöver jag ju inte dra iväg henne i onödan!

VildeKaja sa...

haha, jag har gjort samma sak, fast det handlade om att jag gick till skolan en dag innan alla andra efter något lov. Väldigt snopet att se hur tomt det var överallt.. trött var jag också kom jag ihåg..

Magic Moment Chess-Strauss sa...

E inte det typiskt?!Haha;)))