lördag 19 februari 2011

Har hittat en ryttare till

Verkar som om jag har fått tag i en ryttare till som dessutom gillar att rida dressyr,var Emma istallet som hade fått en förfrågan om hon visste ngn när hon köpte en sadel häromdagen!Hon tänkte genast på mej så det verkade intressant,först va jag lite att men va tusan då....jag har ju redan hittat en men som mamma sa prova båda 2 det e ju inte säkert att en av dom passar och om dom skulle vara bra båda 2 finns det ju inget hinder att båda kan hjälpa till.....hhmm så långt hade jag ju inte tänkt!Dessutom behöver ju mamma lite hjälp varannan helg så då kan ju ngn av dom i så fall rida Hälge.Ja jag har inte ringt "den nya" än utan ska göra det under dagen och kolla lite om vem hon är och när hon kan komma och prova.Ha en härlig dag allihop!!

Inga kommentarer: