söndag 27 februari 2011

Tripp till Scandinavium

Det hade tydligen gått väldigt bra för den nya tjejen i torsdags och hon hade vart supernöjd!!Kollade upp henne via Fb och det verkar som om hon vart med i svenska landslaget i voltige -94.....måste ju fråga idag när hon kommer igen.Själv kunde jag bara vara med en liten stund i stallet när hon provade då Tilda fortfarande inte var särskilt kry.Fredag och lördag har Sandra ridit ut på han och bl.a klättrat i skogen,har gått väldigt bra.Mitt nya täcke från förra veckan börjar för övrigt se ut som om det har vart med i ett världskrig eller ngt sånt...ggggrrr för Hälge!!!Blev en tripp till Scandinavium och Göteborg Horseshow i fredags med mamma,fick bara inhandlat 2 st 4 pack med ridlindor med fleece i början av bandaget ett par bruna och ett par vita,ett svans-snöre med plast runt för att lättare hålla rent och ett vanligt enkelt brunt pannband med guld(ni vet dom där gamla hederliga pannbanden....)ja det var det Sudden fick som jag kunde hitta....hittade lite till Ella och Tilda också så nu fick dom ett rosa bling-bling pannband(så kanske Sudden och Hälge får ha sina ifred),gummibandsrosetter(rosa-lila),tvättsvamp också lila,rosa luddgrimskaft och ett gäng Min Häst tidningar samt ett Mulle örngott.Idag ska Jane den nya tjejen rida igen och idag hoppas jag att Tilda e på ett bättre humör i stallet så att även jag kan se hur det går!

1 kommentar:

Irene sa...

Ja du fick med dig lite prylar hem du med!