torsdag 24 februari 2011

Update

Sudden har blivit uteriden av både Sandra och Elvira enligt rapport har det gått bra.Idag ska den nya tjejen komma och prova han,hoppas nu att det går bra.Har haft husarrest här hemma då Tilda har vart dunderförkyld med hög feber så jag känner att jag har inte riktigt koll på läget i stallet men som sagt idag ska vi dit.Köpte ett nytt täcke i förra veckan som jag är mkt nöjd med,ett Horseware Amigo med halskrage även det,hoppas nu bara att en viss Hälge kan låta bli att bita i detta nu....Igår fick han nya skor utav hovslagarn som jag nu får låta göra jobbet,kan ju säga att det gick ju lite fortare för han än för mej,haha!Sudden har dessutom fått ngr konstiga utslag på magen och halsen som jag inte har en aning om vad dom kan komma utav.....ha e ju superkänslig för allt så det kan lika gärna va utav spånet som av pelletsen som jag råkade köpa istället för müsli .....ja påverkad är han inte så jag får väl låta det vara och ha uppsikt bara!

1 kommentar:

Anna sa...

Håller tummarna för att det funkar med nya tjejen då!