fredag 24 februari 2012

Frisk häst,men inte smärtfri matte;(

Ja igår fick jag ju börja att skritta Sudden enl. schema,men så fort jag hoppade upp ville jag verkligen INTE sätta mej ner i sadeln!!!Ajajaj va jag har fått ont i svanskotan,och av vilken anledning jag har fått ont där vete gudarna för jag har absolut inte gjort ngt som kan göra att jag ska ha ont just där mer än att vila från ridningen då som är det enda som vart annorlunda?!Om jag kan rida idag tror jag inte,fast jag väldigt gärna vill,men så ska jag ju på Gbg Horse show imorrn och då vill jag ju inte ha ont så det lutar åt att jag får lina han idag.....*suck*....Pinade mej igår att sitta på han i 15 min sen ville jag inte mer,för han har ju fått ett sånt påskjut med bakbenen efter behandlingen så det kanske var det som gjorde det onda?Nä så är det inte för det gjorde ju ont redan när jag satte mej och då stod han stilla;)Har beställt specialskor till han nu som kom med paket igår så nu ska jag bara sko om han,folk tycker nog att jag är lite "knäpp" som tycker att dom är fina,haha;)Fast det är bara en sko som är gjord för hästar som rids mkt i ridhus och longeras så att hoven "rullar" över bättre!När skorna är på ska jag ta en bild och lägga upp här!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tråkigt att du fått så ont,får väl hoppas det går över snabbt så du kommer i gång med ridningen,jag tyckte nog oxå att skorna var fina ;)kram å krya på dej

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Ja visst va dom?;))