tisdag 28 februari 2012

Longerade idag

Idag fick det bli ett pass med longering i paddocken(premiär för detta året)använde chambongen idag för att få han att arbeta lite bättre än vad han gör utan nånting!Han skötte sej så bra och har blivit så duktig på kommandon nu så jag blir nästan lite förvirrad(?).....är ju inte bortskämd med det att han faktiskt lyssnar med samma som man ber han om ngt!Mamma filmade lite med sin kamera,får väl se om jag kan lägga upp ngt utav det här.Ett enda litet utbrott fick han bara idag,vilket är nästintill rekord,det var när han skulle upp i galopp och jag såg på han att han förstod precis vad jag menade,men att han väntade på att få höra "klatshet" från pisken så att han bara kunde få göra liiiiiitegrann "hopp-upp-luften" protest,haha;)Just då filmade hon inte;)Imorrn ska jag försöka att rida igen om svanskotan går med på det!

Inga kommentarer: