tisdag 14 februari 2012

Vetrerinär bokad!

Måndag den 20/2 får Anna Rudbeck besöka oss för en titt på den "mystiska" hältan....för er som inte vet vem hon är så är hon en väldigt duktig hästvet. som kan komma hem till en och kolla hästen och har även en transportabel rönten med sej om sånt skulle behövas att utföras;)Mkt bra tycker jag som har svårt att ta mej iväg till klinik med åtskilliga vänte-timmar när man har småbarn med sej som inte alls tycker om att behöva vänta å vånta å vänta som det annars så lätt blir!Kiropraktor är hon också så hon har ett ganska brett kunskapsområde.Gick en sväng med han igår i ridhuset,men då jag samtidigt fick hjälpa en tjej när hon red var missnöjet MKT stort från hans sida då jag inte var "med" han varpå han skulle envisas med att bita mej i tummen hela tiden....så i fortsättningen så ska jag ägna mej åt han för det är ju faktiskt hans stund!

5 kommentarer:

Irene sa...

Hoppas hon får ordning på det som stör honom!

Unknown sa...

Ja Anna tycker jag verkar kunna en hel del,så vi får väl hoppas att hon hittar vad som felas han,ja det är ju sant att när du går med han så är det hans tid,kram

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Det hoppas jag med Irene!

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Ja mamma han "visar" mej vägen när jag går fel kan man säga;)Han vill bli behandlad med respekt och värdighet,precis som en gentleman:)

Anna sa...

Lycka till så att allt löser sig snabbt.