tisdag 14 juli 2009

Äntligen lite vila

Nu har vi lite vila från varandra jag och Sudden.Han motionsrids av Lill-Jessica och hennes mamma Maria(som även red han när jag var gravid),lite ofrivilligt e det ju men även barnvakten måste få semester(mamma)och komma hemifrån!!Skulle ju iofs kunna rida när Lars har slutat jobbet,men dels kommer jag iväg så sent och sen behöver vi nog va ifrån varandra och pausa från alla krav och bara vara!!Så kommer det nog att va ca 2 veckor då jag med familj åker iväg på egen semester nästa vecka.Nästan lite jobbigt med semester för man ska hinna med så mkt på så lite tid känns det som......Nåväl,var ju bara "tvungen" att åka dit redan idag och pussa på han,fast den egentliga anledningen var att jag var tvungen att köpa nya stigläder igår och åka till stallet och byta ut dom mot dom gamla som verkligen gjort sitt!Såg i lördags(innan tävlingen)att det ena lädret bara hölls ihop av ca 7 stygn och igår av endast 1 stygn....gillar ju utmaningar,men det här var kanske lite för mycket chansning att det skulle hålla 1 ridtur till!Om inte så får jag ju vara rädd om mina medhjälpare....Ha det nu så gott så hörs vi om ca 2veckor!!!Kram Jessica

3 kommentarer:

De Soto sa...

Ha en trevlig semster =)
Men det är svårt att slita sig från dessa hästar.... vet inte varför, borde vara skönt att vara ledig =/ Men det är svårt att låta bli att fara förbi & pussa dom lite ! Hälsningar från Linda & De Soto

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Håller med dej om att det e väldigt svårt att vara ifrån dom!!

Unknown sa...

Ja de e ju tur att man åker iväg från hästar o barn så man får lite semaster haha men va jag längtar hem till den lilla Tilda kram ma