söndag 19 juli 2009

Mormor e häst åt Tilda

En film från när Tilda va ca 2 år;) 

7 kommentarer:

BM sa...

Nu höll jag jädrarimej på att skratta ihjäl mig :)))) Du e la go eller...hahaha...

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Visst e mormor duktig????????!!!Hahaha...:)

Unknown sa...

Ja du B-M du kan väl förstå att jag behöver åka bort på semester så att jag får vila upp mej,så jag orkar vara häst åt den lilla godingen.Ha de Isa

BM sa...

Du behöver verkligen semester och du är den goaste mormor jag vet...:)))

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Javisst e hon!!!Nu vet du hur det blir när du blir mormor........=)

BM sa...

Herregud. Ska ja ligga på alla fyra på gölvet med träns och sadel på. Jaa, då lär jag bli kvar i den positionen med ryggskott....:))

Anonym sa...

Det var det gulligaste o roligaste jag har sett på länge. Kramizar