fredag 3 juli 2009

Halvfart i värmen

Just nu är vi på halvfart,dels pga att det e så varmt och att dra med Tilda upp till stallet vid 20-tiden på kvällen är inget alternativ för en 3-åring(inte så länge vi inte har semester)och tidigt på morgonen är det ingen barnvakt som är vaken.Tildas pappa jobbar så vansinnigt mkt så han har jag inte alltid så mkt hjälp av.....fast jag ska inte klaga som har så många som hjälper mej.Sudden hålls igång i skogen av "Lill-Jessica" vilket jag tror Sudden är riktigt skönt för hon e så himla go mot han,hon skulle aldrig försöka göra ngt dumt vilket jag tycker e väldigt bra!Sen har jag ju höjt mina % på jobbet så det e ju dels det som ställer till det i värmen,men nu ska det bli svalare i nästa vecka vilket låter bra för på ons e det ev. hoppträning för Fidde,fre dressyrträning för Peter och lördag är det tävling och däremellan får vi lägga in lite konditionspass.Hej så länge

Inga kommentarer: