fredag 17 juli 2009

Har fastnat i ett dilemma

Hhmm,vet inte hur jag ska göra...ska ialla fall tävla helgen 7-8-9/8 helgen,dock inte alla dagar utan ngn.Och det e här mitt dilemma e,ska jag åka till Orust och hoppa 110cm och 115cm den 9,el till Lilla Edet som har mkt stor och fin paddock och hoppa 110cm och debutera 120cm??Vet inte hur jag ska göra,enl. "Fidde" har han inga problem med höjden bara ridningen "rullar" på vilket den faktiskt har gjort det sista.Å andra sidan så har vi inte tävlat 115cm heller,fast Orust har mindre paddock och ngt sämre underlag...Lilla Edet e perfekt bana att debutera på som jag har som plan att göra under utomhus-säsongen.Får bestämma mej ganska omgående ialla fall innan anmälningstiden går ut!Jaja det ger sej väl,ha de!!Jessica

3 kommentarer:

BM sa...

Ridningen mellan hindren är A & O så bestäm dig utifrån det. Ett råd från BM :))) Hoppa högt kan han men han kan oxå få egna åsikter mitt i allt...:) Den bästa banan är nog att föredra. You can do it...Kram..

Unknown sa...

Jag tycker du skall välja Lilla-Edet som är en sån trevlig klubb / Kram ma

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Har bestämt mej för Lilla Edet för där e det bäst bana oavsett....Och ridningen mellan hindrena har inte vart ngt problem det sista,sen vet man ju aldrig med Sudden och hans humör fast det kommer allt mer sällan;)