tisdag 8 mars 2011

Hästledig dag

Idag har jag tagit mej en hästfri dag,känns lite konstigt men samtidigt ganska skönt!Ska iväg och jobba kvällen och vanligtvis brukar det vara lite stressigt att hinna med allt innan och eftersom jane har Sudden idag så sköter hon även markservicen också;)Mamma får ta hand om lilla Ella så jag kan med gott samvete bara ta det lugnt idag,vilket kan behövas för magen börjar protestera en del nu vid för mkt rörelser.....ffa framåt em.Detta är som tur är min sista jobbvecka innan jag går på graviditetsledigt och jag hoppas verkligen att jag kommer att orka dessa sista dagar(mkt tungt jobb)!Imorrn ska våran lilla hund Ina åka till Norge på mentaltest och röntgentest inför att bli ledarhund....hoppas dock att hon INTE klarar testen och jag tror inte att hon gör det men man vet aldrig!I mina ögon så är hon världens underbaraste,men psyket är väl så där egentligen...men,men....Håll tummarna på att hon kommer tillbaka;)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jag förstår om du tycker det är svårt att röra sej så stor som du har blivit,Jane hade fixat fint för Sudden och Ella fick sitt även en del kelande ;) Ina kommer med all säkerhet hem igen för hon är ju inte så stabil för att klara testet,kram ma

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Jane verkar vara en klippa och pålitlig så jag känner mej faktiskt lugn att låta henne sköta Sudden;)Jo förmodligen kommer ju Ina hem igen,men som sagt man vet aldrig....

VildeKaja sa...

Ojoj vad tiden går. Jag kommer inte ihåg när det var dags för dig ??

Magic Moment Chess-Strauss sa...

13 Maj är det beräknat till så tiden går både sakta och fort just nu..:))