torsdag 22 september 2011

Helt slut efter träningen...

Tränade för Pernilla ikväll och även denna gång satt jag till häst i ca 1 tim och 20 min.....på detta hade jag vart duktig och börjat träna min egen kropp också igår med sit-ups 100 st och 50 "knä-armhävningar" vilket givetvis resulterade i träningsvärk tills idag;))Så det kändes kraftigt i magmusklerna vid ridningen idag och jag hade svårt att räta upp mej kändes det som!Men träningen gick bra i alla fall!!Idag var det mest fokus på att han skulle gå mer perfekt i formen,alltså "finlir";)Sudden som säkert kände att jag var ngt "svagare" passade på att göra det lite mer besvärligt för mej så jag fick kämpa så jag är fortfarande alldeles varm i kroppen....Förstår inte varför han inte kan gå kvar i form(perfekt) utan att jag måste passa han hela tiden och som Pernilla sa;han har hur många vägar ur från arbetet som helst...så när man passar han för det ena och andra så har han kommit på ett nytt sätt att ta sej ur det,haha;)Han blir slingrig som en orm,arg som en drake,snabb som en vessla,ja "you name it"!!Och däremellan from som ett lamm som gör allt man ber om och då är han ju så go´den lille busen!Dom sista 10 minuterna kändes som en evighet och det var nära att jag gav upp för då var jag så mör i hela kroppen men då......va det precis som att han tänkte att jaja:är det det här du ville att jag ska göra?Självklart matte så gör jag det du ber mej om;)Ett mkt svettigt pass och även ett MKT nyttigt och bra pass blev det!Tyvärr ingen film från ikväll heller...

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja och i morgon kan du väl knappt andas ;)) Synd att jag inte kunde filma men så är det ju iblan,kram♥