måndag 9 augusti 2010

En film med travarbetet(tror jag)...

6 kommentarer:

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Det var visst fel film,men travarbete va det ju fast inte den som skulle vara:)

Anonym sa...

Haha men den var ju bra i alla fall.Ma

VildeKaja sa...

Jamendetvardåsjälvaden... jag sitter på jobbet och njuter av allas blogginlägg och så har företaget spärrat Youtube-filmer! :-(

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Du får titta hemma då V-K,haha;))

VildeKaja sa...

Nuså, KUL att se rörliga bilder på er. du.. är hästen jättestor eller är du jätteliten? :-D Han ser enorm ut. (Vet att min häst ser pytteliten ut med mig på ryggen, men det är bara för att jag själv nästan är 180cm samt har låååång överkropp).

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Det e nog snarare jag som är liten...bara 160 cm och han ska va runt 164,men det stämmer nog inte längre utan snarare ca 167cm...När han va föl sa jag att om han blir för stor för mej så kan jag ju "bara" sälja han....men det går ju inte,älskar ju den hästen lika mkt som resten av familjen och den kan man ju inte sälja,haha:)