måndag 9 augusti 2010

Liten film från idag

Red lite dressyr i ridhuset idag med,lyckades övertala mamma att filma lite grann;) Tycker att han rör sej mkt bättre i aktiviteten nu än förut så samlingarna verkar ha gjort susen,dock så har han egentligen ganska svårt att sätta bakbenen inunder sej för han är ganska överbyggd bak har jag sett även i det nya stallet(har ju hela tiden inbillat mej att det vart lutande golv som gjort det,haha)men,men....Fast inte för att det spelar ngn större roll för han har viljan och det är det viktigaste och vi ska ju ändå inte till ngn Grand Prix-nivå,haha:)Idag kändes det bättre med baken,men vi fick publik utav ngr småtjejer som satt och kolla oss en stund,så man får väl hoppas att vi förgyllde deras dag lite;)Idag pressade jag han lite extra i samlingarna vilket gjorde att han blev trött men mkt nöjd med allt beröm!

4 kommentarer:

Cissi sa...

Ser toppen ut i galoppen! Har du anmält dig till tävlingen ännu då? :)

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Galoppen har vi tränat hårt på så det e kul att det ser bra ut;)Nja...trodde ju att jag fortfarande hade semester t.om den helgen....men jag har börjat att jobba då och vet inte om jag kan få byta med ngn för semester lär jag inte få då...

Anonym sa...

Ja han har blivit jättefin i galoppen,ja hela han har blivit mkt bättre i allt,ni e duktiga båda två.kram ma

Irene sa...

Så duktig han är!