onsdag 18 augusti 2010

Svävar på moln...

Eller kanske ska säga att vi flög över hindren idag med perfekt ridbarhet:)Idag hoppa han som en katt och lätt att rida mellan hindren och inte va det mindre precision för det idag...Vi skulle ha samma perfekta ridning mellan hindren som sist gång,fast idag fick vi hoppa HÖGT(!)....har inte hoppat så högt sen jag tränade för Fredrik och det e ju låååångt över 1/2 år sen!Hindrena låg på 130cm på en snitsig bana och ska väl erkänna att jag va väl lite tveksam till höjden...men så tänkte jag att om jag rider som vi har gjort under hela uppvärmingen och låter HAN få sköta avstånden så klara vi det bra,vilket han gjorde galant;)Tyvärr så hade jag ingen som filmade idag,men jag har känslan och det gäller att jag behåller den tills nästa gång!!Har dessutom blivit övertalad att va med i laget i hoppning så nu får vi ut och tävla igång oss igen.....:)

5 kommentarer:

Cissi sa...

vad härligt när det går sådär bra, men visst är det typiskt att just då är det ingen där som filmar :)

Anna sa...

Wow - coolt! Å så bra du vågade släppa ansvaret till Sudden. Är inte det bland det svåraste när det kommer till hoppning :-)

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Tycker det e väääldigt typiskt,så jag pikade kameramannen mamma att hon kan ju inte bara strunta i träningarna sådär...;))Anna;tycker att det e skitsvårt att låta bli att lägga mej i avstånden fastän jag vet att Sudden klarar det mkt bättre utan min "hjälp"...Dessutom så blir ju sprången rundare och mkt bättre,så varför ska det va så svårt egentligen?!;)

Irene sa...

Låter härligt!

Unknown sa...

Ja jag får väl filma nästa gång då =) men det var så skönt att bara slappa i soffan kram.