söndag 17 oktober 2010

1.a placering!!!!


Japp nu e det gjort och vi överlevde,haha;)Red fram ca 30 min innan start och det var nog lite för länge för det kändes som han "dog" när vi kom in på banan.....fick nästan bära runt han...pust..!Ridkänslan var inte bra och förkyld som jag gått och blivit så satt jag och snörvlade hela tiden och orken på mej själv var som bortblåst dessutom...Domaren hade önskat lite mer energi på han....men som sagt så fort spöt var släppt ute så tog han det lugnt och reglerbarheten med mellanskritt/mellantrav var ju obefintlig och ja det var väl även galoppen så snacka om att jag blev snopen när jag fick veta att vi hade vunnit!!!Hamnade på 62,07% och det är väl rätt OK tror jag(?)....Film kommer senare på spektaklet och då får ni se själva vilken sirap vi rider i,haha;)))

7 kommentarer:

Irene sa...

Jättegrattis! Bra kämpat!

Cissi sa...

Grattis, det var ju toppen :) Tjuvkikade lite på er när du red fram men hade inte tillfälle att stanna till er start.

VildeKaja sa...

Nämen.. GRATTIS!!!!! :-D Visste väl att ni var ett fullfjädrat dressyrekipage.. *hålla på och fjanta runt över sånadära bommar.. pyttsan.. det är i dressyren ni kommer briljera * ;-)

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Tack Irene!

Magic Moment Chess-Strauss sa...

jasså du Cissi så du var där en stund?!Tack!Han såg förmodligen mkt bättre ut på framridningen än inne på banan i alla fall,haha;)

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Tack V-K!Ja så fullfjädrade vet jag ju inte om vi e,men vi gjorde ett tappert försök!!Bommarna e roliga att fjanta över,så det tror jag att vi gör ett tag till,haha;)

Inger sa...

Stort grattis! Verkligen bra gjort!