lördag 16 oktober 2010

Knopparna i manen.....

Dock inte den finaste grimman på..
 Se vad jag klarade!Hoppas bara att dom sitter lika fint imorrn också....
Lilla sötnosen Ella
Idag blev han väl putsad lille gubben,men om han tyckte att det var så kul att få knoppar i manen....nja...det hade han nog helst velat vart utan,haha;))Gick skapligt fort att göra dom,hade ju räknat med 1-1,5 timme(!)var nog färdig efter 30-40 min kan jag tro!När jag skulle göra flätan i pannluggen var det gott att han inte putta mej av pallen ett flertal ggr eller så backade han,hopplöst men det gick ändå!Benen är tvättade med "silvershampo" så nu gnistrar dom alldeles vita och svansen fick en riktig genomgång också så nu e vi fit for fight imorrn(tror jag)...Innan detta tog vi faktiskt bara en liten tur i skogen och kopplade av med Hälge som sällskap!Ingen träning på programmet!!

1 kommentar:

Irene sa...

Så fin han blev!