fredag 29 oktober 2010

Vi verkar vila oss i toppform...

Tanken var ju att jag skulle hinna rida en stund i ridhuset innan banbyggnad,men redan 16.30 förstod jag att det kommer jag aaaldrig att hinna med en lerhög till häst kvar ute i hagen;)Gjorde en snabb omplanering att i stället rida i den plaskblöta/leriga paddocken.....men blev på ngt sätt "övertalad/nerputtad" till ridhuset och ta mitt ansvar som inhyrning och hjälpa till att bygga banan då det inte fanns tillräckligt med folk som ville hjälpa till!!!Vi var sammanlagt 4 personer + banbyggarn och 2 st 4-åringar som hjälpte till....klent tycker jag och skamligt!!Så ngn ridning var det inte tal om för när det var klart var ju kl 18.45 och då skulle jag flytta våra 2 transporter som skulle lämna plats på parkeringen och sen va det ju bara att åka hem med en trött liten tjej i baksätet...Ngr nya skor fram blev det inte heller så jag får väl försöka att hinna med det imorrn och rida igenom han mer ordentligt då istället(om nu det hjälper),ska dessutom hjälpa till att stå i kafeterian hela dagen med mamma,sambo och dotter så jag hoppas på få starter som ni kanske förstår;)

Inga kommentarer: