lördag 15 oktober 2011

Tränat för Pernilla idag!

Pernilla tyckte att det hade hänt jättemycket sen sist,märktes att jag verkligen hade jobbat på formen och att det nu har gett resultat;)Han var väldigt stadig på tygeln och jobbade inte emot mej som han kan göra ibland,nja förutom en gång alldeles i början av passet då,haha.....han lyssnade inte på hö. skänkeln så jag kickade till han och då blev han ju givetvis vansinnig!!For upp i luften med rumpan och sen så blev han väl "rädd" för vad han hade gjort och då hoppade han liksom i sick-sack fram till sargen så jag hade ju lika gärna kunnat dratta i backen för det var jag inte beredd på;))Annars vet jag inte mer vad jag ska säga om passet mer än att han var kalasfin att rida,mamma fick filmat lite men det kommer upp när kameran har laddat batteriet(som givetvis tog slut)och sen ska jag ladda upp filmen också;))Ja idag var han en "klass-häst" som var hur lätt som helst att rida(förutom att det skumpar då i traven...)!!

3 kommentarer:

Irene sa...

Härligt att det går framåt:)

Unknown sa...

Ja i dag gick han som en gud,han var så fin,riktigt roligt att se vad mycket det har hänt med han,bra jobbat Jessica,kram

Anna sa...

kul att det går framåt med träningen. /Anna