söndag 2 oktober 2011

En härlig morgontur med Tilda idag;)




Idag red jag ut på en härlig morgontur med Tilda och hennes ponny som handhäst!Gick så bra så jag tänkte en liten stund på att släppa henne,men väntar ngr ggr till tror jag tills jag vet att dom är i balans med varandra;)Sudden vila igår,jag var inte i form tyckte jag...ont i huvudet och allmänt slö:(Han har fått ett nytt fint täcke med fleece på insidan och ngt slags "bävernylon"-liknande tyg på utsidan,mkt praktiskt och bra och dessutom riktit snyggt!En ny dressyrgjord har han fått också då den gamla nog har sett sina bästa dagar;)Imorrn ska jag försöka att rida på morgonen igen,får nog bli ett dressyrpass han ska vaccineras på fm så det blir ngr lugna dagar efter det!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Ja ni var så fina när ni kom på vägen,och Tilda har blivit så duktig men så har hon ju en underbar läromästare,kram Ma

Jejje sa...

vilken mysig blogg:)ser ut som et trevlig ridtur:))vi har en ponny o ett varmblod,så jag o dottern brukar ta ridturer,så mysigt det är.Jag tittar gärna in igen/jejje från norr

Irene sa...

Härliga bilder!

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Ja hon har en fantastiskt bra läromästare!Kan nog inte hitta en bättre passande för oss;)

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Hej Jejje!Va roligt att du gillar min blogg;))Visst e det mysigt att rida ut med dom små,och dessutom så växer ju självförtroendet så mkt mer när dom är tvungna att fixa småsaker på egen hand!

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Tack Irene!