söndag 30 oktober 2011

Veckan som gått.

Har vart dåligt med både uppdatering och ridning denna veckan då lilla Fanny åkte på sin 1:a öroninflammation i måndags:(Och till råga på allt så har jag lyckats att slå i hö. ögat och tinningen 2 ggr så det gör ju sablans ont så bl.a därför har jag legat lite lågt med ridningen,för ögat rinner ju hela tiden och bultar och pulserar i tinningen gör det med! Men jag har ridit ngr kortare pass i ridhuset och han har kännts ganska bra ändå.Lekte lite med han i lilla ridhuset igår med en stor pilatesboll då han som unghäst tyckte det var väldigt roligt.....men det var då det!!Nu såg han mest fundersam ut och undrade nog varför jag släpat med mej den "skiten" in så vi lekte litegrann utan boll och han följde mkt bra och visade att han tycker att jag är hans ledare;)Idag kondistränade vi vid järnvägen och nu har han lärt sej hur många ggr vi brukar köra fram och tillbaka,haha;)Hann ju knappt vända förrän han hade satt fart framåt!Pigg och glad var han!Länkar till en kompis blogg:www.sodelicious.se som har en liten bloggtävling där man kan vinna en fin sminkväska;)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Ja inte vill han väl leka med en boll nu när han har blivit vuxen och klok haha,ja stackars lilla Fanny som fick ont i örat men att det nu gått över som tur är...

Irene sa...

Hoppas öronen snart blir bättre, det gör så ont!

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Kanske e så han tänkte där;)

Magic Moment Chess-Strauss sa...

Irene:ja nu mår hon bättre efter en penecillinkur,men innan alla läkare hittade vad det var för fel på henne hade hon väldans ont den lilla stackaren:(